آخرین اخبار

رهاورد ۱۵ میلیاردی سفر رئیس‌جمهور برای اردوگاه مطهری سی‌سخت

سفر رئیس‌جمهور برای اردوگاه مطهری شهر سی‌سخت یک مصوبه خوب ۱۵ میلیارد تومانی داشت.

اشتراک گذاری
31 تیر 1402
کد مطلب : 6315

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از سی‌سخت، در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل، تجهیز و ساخت اردوگاه شهید مطهری شهر سی‌سخت اختصاص یافت.

سید رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در بازدیدی که از هنرستان کار و دانش نرجس سی‌سخت داشت گفت: به برکت سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان و هدیه ویژه رئیس جمهور به دانش‌آموزان شهرستان دنا، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل، تجهیز و ساخت اردوگاه شهید مطهری سی سخت مصوب و اختصاص یافت.

حسینی نیک با بیان اینکه تمام تلاش ما در اداره کل نوسازی استان اتمام پروژه‌هایی است که در زلزله بهمن ماه سال ۹۹ دچار خسارت و تخریب شدند اظهار داشت: در بحث ساماندهی مدارس سنگی به ضرورتی که در بخش پاتاوه داریم، دو فضای آموزشی ۹ کلاسه تعریف و مصوب شد که با تامین اعتبار و ابلاغ سازمان تا پایان سال ۱۴۰۲ یکی از این مدارس کلنگ زنی خواهد شد.

امید آزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا در حاشیه این بازدید گفت: شهرستان دنا و شهر سی سخت به جهت موقعیت خاص جغرافیایی و قطب گردشگری جنوب کشور دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای برای آموزش و پرورش است که به همین جهت یکی از مطالبات و درخواست‌های همیشگی ما و مجموعه آموزش و پرورش دنا تکمیل و تجهیز و ساخت اردوگاه دانش‌آموزی شهید مطهری بود که حدود ۱۲ سال این پروژه راکد مانده بود و با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در استان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل، ساخت و اتمام آن مصوب شد.

لازم به ذکر است، اردوگاه شهید مطهری سی سخت در شمال شرقی شهر سی سخت واقع شده است و دارای چشم اندازی بسیار زیباست که در صورت اتمام پروژه، سالانه میزبان جمعیت زیادی از دانش آموزان استان و کشور و مهمانان و گردشگران خواهد بود. 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =